1. Tilaaminen ja maksaminen

Verkkokauppatilaus maksetaan verkkopankissa ja siksi täytä tilauslomakkeen huolellisesti. Jos ilmenee kysyttävää tilausta tehdesssä

asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0500 714 319 tai s-posti gmp@gmp.fi.

Tilausta voitte tehdä myös s-postiin gmp@gmp.fi tai puhelimitse 0500 714 319, jolloin lähetämme ennakkolaskun.

Tilaamienne tuotteiden toimitus tapahtuu vasta kun ennakkolasku on maksettu ja suoritus on kirjautunut järjestelmäämme.

Tilaaminen tapahtuu Graafisen Monipalvelu Oy:n verkkokaupan sivuilla osoitteessa http://www.gmp.fi/verkkokauppa. Tilauksesta tulee osapuolia sitova, kun Graafisen Monipalvelu Oy on lähettänyt tilausvahvistuksen sähköpostitse asiakkaalle. Graafisen Monipalvelu Oy pidättää oikeuden olla vahvistamatta tilausta, jos tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on ongelmia. Graafisen Monipalvelu Oy ilmoittaa tästä viivytyksettä asiakkaalle ja palauttaa jo maksetun kauppasumman.

2. Hinnat ja toimituskulut

Voimassaolevat hinnat ilmoitetaan Graafisen Monipalvelu Oy:n verkkokaupan sivuilla osoitteessa http://www.gmp.fi/verkkokauppa. Hinta sisältää arvonlisäveron (ALV) 24%. Graafinen Monipalvelu Oy pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

Toimituskulut ovat 10 euroa/tilaus ja yli 150 euron ostos 0 euroa.

3. Maksaminen

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan pankkipainikkeella verkkopankkiin checkout maksupalveluna. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa.

Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

4. Toimitusaika ja toimitustavat

Toimitusaika on yleensä 2 – 7 päivää ja se vahvistetaan tilausvahvistuksessa. Toimitusajan alkaminen lasketaan siitä päivästä, kun Graafinen Monipalvelu Oy on sähköpostitse lähettänyt asiakkaalle tilausvahvistuksen. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa 7 päivän kuluessa, Graafinen Monipalvelu Oy ilmoittaa tästä viipymättä asiakkaalle. Mikäli asiakas on tilannut useamman kuin yhden tuotteen, saattavat tuotteet saapua erikseen toimitettuina. Tämä ei lisää toimituskulujen määrää, vaan asiakas maksaa vain ennakkolaskussa ilmoitetut toimituskulut. Tilaukset toimitetaan Postin kautta. Tarvittaessa kuljetus voidaan järjestää myös muun kuljetusliikkeen kautta.

5. Peruutus

Asiakkaalla on oikeus perua tekemänsä tilaus ennen kuin tuote on ehditty jättää kuljetusliikkeen kuljetettavaksi. Peruutus tehdään sähköpostitse osoitteeseen gmp@gmp.fi tai puhelimitse numeroon 0500 714 319.

6. Palauttaminen

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa käyttämätön tuote neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotetta ei tällöin saa ottaa käyttöön ja sen on palautettaessa oltava olennaisesti muuttumaton luovutushetkeen verrattuna. Ohjeet tuotteen palauttamista varten antaa asiakaspalvelu puhelinnumerossa 0500 714 319 tai sähköpostitse osoitteessa gmp@gmp.fi. Palautuksen yhteydessä asiakkaan on aina ilmoitettava tilausnumero, yhteystietonsa ja tilitiedot maksun palauttamista varten sekä liitettävä mukaan Graafisen Monipalvelu Oy:n sähköpostitse lähettämä kuitti ostosta. Tuote on pakattava huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseensa. Tuote palautetaan annettujen ohjeiden mukaisesti osoitteeseen Painannekatu 7, 15340 Lahti. Graafisen Monipalvelun hyväksyttyä palautuksen, kauppasumma palautetaan asiakkaalle viivytyksettä, viimeistään 30 vuorokauden kuluttua tavaran takaisin saannista. Graafinen Moniipalvelu Oy ei hyväksy palautusta, jos tuote ei ole käyttämätön ja myyntikuntoinen.

7. Reklamaatiot

Asiakkaan tulee välittömästi, viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa, tehdä reklamaatioilmoitus väärin toimitetusta tai virheellisestä tuotteesta asiakaspalveluun numeroon 0500 714 319 tai sähköpostitse osoitteeseen gmp@gmp.fi. Tämän jälkeen virheellinen tuote palautetaan annettujen ohjeiden mukaisesti kohdassa 6 mainittuun osoitteeseen. Graafinen Monipalvelu Oy ensisijaisesti korjaa tuotteessa olevan virheen tai toimittaa asiakkaalle virheettömän tavaran kohtuullisessa ajassa.Graafinen Monipalvelu Oy ei vastaa vaurioista, jotka aiheutuvat asiakkaan puolella olevasta seikasta, kuten esimerkiksi tuotteen väärinkäytöstä tai asiakkaan huolimattomuudesta. Graafinen Monipalvelu Oy ei myöskään vastaa tuotteen normaalin käytön aiheuttamasta kulumisesta .Asiakkaan tulee tarkastaa lähetys ja sen sisältämä tuote heti sen saavuttua asiakkaalle. Mikäli tuote on vahingoittunut rahdin aikana, pyydetään asiakasta tekemään rahdinkuljettajalle vahinkoilmoitus ja sen jälkeen ottamaan yhteyttä Graafisen Monipalvelun Oy:n asiakaspalveluun. Graafinen Monipalvelu Oy toimittaa asiakkaalle tämän jälkeen uuden tuotteen.

8. Ylivoimainen este

Graafinen Monipalvelu Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos sopimuksen täyttäminen estyy tai viivästyy syystä, joka on Graafisen Monipalvelu Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ylivoimaisia esteitä voivat olla esimerkiksi viranomaisen toimenpiteet, tietoverkon toiminnan häiriöt, luonnonmullistukset, tulipalot, sota tai sen uhka, kapinat, mellakat ja työtaistelutoimenpiteet.

9. Riitojen ratkaisu

Tätä sopimussuhdetta koskeviin riitaisuuksiin sovelletaan Suomen lakia.

T. GMP OY / Glenn Bäck
Painannekatu 7
15340 Lahti
Puh. 0500 714 319
http://www.gmp.fi